srijeda, 19. srpnja 2017.

......kad zaboraviš juli .......

....dan vruć, ljetni ...julski dani su obično najtopliji dani u godini ....dani kad ti se ne radi /po običaju/ ništa...kad čitaš , a ne znaš što pročitaš, pa se vratiš  na stranicu , ono totalno nepoznate riječi, pa čitaš ispočetka ....dan kad ti se ne jede ništa jer je prevruće, dan kad gubiš vrijeme na facebooku glupirajući se, a vrišti ti se ....dan nakon promašenog dana i promašene kave .....a ljeto neumitno prolazi ....konstatiraš da se ni korak ne pomičeš prema nekuda ...starus quo ... u svemu ....ma nije meni zbog jebenog stajanja  u mjestu , na to navikneš s vremenom....nego mi je što niti ovo ljeto opet neću na more , što ne postoji nitko da me takne onako blesavo ...pa da još jednom osjetim ono nedostajanje ; kad ne spavaš , ne jedeš, ne misliš ni o čemu nego o tome koji ti nedostaje, pa makar , opet po dobrom starom običaju  na kraju svega  dotični ostane gad .....tamo negdje pročitala sam da se ljude pamti po početku , a ne po kraju .... e...koje je to sranje ...svi počeci su obično čista magija ....a kraj je  čisti horror ....magija se zaboravlja,  horror se pamti ....pa sad opet  razmišljam kako ovome blogu  promijeniti ime  od la vie en rose u la vie en shit ......čim prestane ljeto pomno ću to proučiti da opet ne zabrljam nešto kao što sam zabrljala obrisavši sve slike od ranije ......jer sve što ja napravim je kaos ...... 

2 komentara:

  1. ...poznajemo li...ustvari, koliko dugo se poznajemo...?

    OdgovoriIzbriši
  2. .....u stvari se ne poznajemo, ali kao da se poznajemo .....pa tako negdje od 2011 ...rujan......

    OdgovoriIzbriši