utorak, 17. siječnja 2017.

.......uđeš u novu godinu , a ona ista kao i ona od prije .......

...uđeš u novu godinu , a ona ista kao i ona prije nje ....eh da je bar ista , uđeš s manje love nego u prošlu samo sa više iščekivanja nečega pametnog ...... od pametnog ni P , od love ni L ......od svega ni S.... pa tko onda još kao veselo čeka tu novu ...... evo odmakla je već cca  17 dana ......em ti jedino mi sad ostaje da čekam Prvi Maj ili ti ga ex  Praznik rada ......pa kako i to proslaviti kad više nema radnika nego sve neki djelatnici i djelatnice kod kvazi poslodavaca ....svratila sam u prolazu tek da vidim postoji li još ovaj moj blog u kojem ništa bitno ne piše .......kad gle ..... postoji .... a kad postoji neka onda i ostane .... možda mi nadođe neka inspiracija .... nikad se ne zna i nikad ne reci nikad  da citiram james bonda 007 tog prokletog tajnog agenta ..... dakle....... ostajem tu ...ruža nema zima je,  ajd sačekati ću  još jedno hrvatsko nam proljeće .... možda se izrodi kakav  pink life ..... adio vam i uživajte u zimskim radostima / eventulano gadostima po meni  / .........do čitanja .......... uz neku jutarnju kavu ........... 

Nema komentara:

Objavi komentar