ponedjeljak, 26. rujna 2016.

.......em ti ponedjeljak .....ne mogu vjerovati da sam tako vrijedna ...tu i tamo .....

...i tako bi ponedjeljak, ljeta gospodnjeg 2016-te, dana 26, mjeseca septembra ili ti na #rvackom# rujna jer bit će da taj rujan dolazi od ono  "rujno vino" jer su berbe grožđa  u toku, a što me niti najmanje ne zanima jer a ) ne volim vino  b) ne volim mošt, ono smeće od čega nastaje vino c) jer ne volim cugere -gemištare & ostale  tzv. špriceraše i slične ....dakle, ja već 23 dana apstiniram od facebooka glede objava statusa i ostalih idiotarija ...apstiniram ja i od drugih stvari što mi daleko teže pada nego fb apstinencija ...ali o tome nekom drugom zgodom ili nezgodom ...na apstitenciju od fb odlučila sam najprije poradi jebenih slika sa mora ...što se ti ljudi vole naslikavati ...a kad nadrljaš pet rečenica teksta bježe kao vrag od tamjana ...e pa ona sama pije kavu, on skače u vodu, oni se lopataju s dječicom ,dječica jedu sladoled, svi jedu sladoled, svi se kupaju , pa onda ona kraj spomenika sama, onda on sam kraj istoga , pa oboje kraj spomenika a dječica jedu sladoled ...pa onda ona na plaži ,on je valjda slikao kad ga nema , pa dječica ili unučad   u pijesku , pa jedu ribu , eeeee da, prethodna slika ...ona čisti ribu koju je on upecao ......o jebote više pa do kada će tlačiti raju s tim debilnim obiteljskim slikama , to se pokazuje prisnijim frendovima / i  njih dave ali ovi stoički podnose reda radi/ ,ili baka i dedama a ne cjelokupnoj svjetskoj populaciji .....jebem ti više imaju slika  i objava s mora nego Brad i  Angelina tzv. celebriti oko svojega razvoda braka ... i tako dopizidi meni sve brzo ova love story s fb-kom trajala je punih pet godina svakodnevno .....pa da svaki dan jedem kavijar kojega obožavam dopizdilo bi mi ... i tako ja lijepo pozdravim moju  raju i odem .....eee sad .....da li ću se vratiti ili ne ...još nisam načisto jer tamo kartam  i igram slotove ...no trenutno me neka fejsarska druženja ne zanimaju .....ja lajkam tebi , ti lajkaš meni i tako se  izlajkamo do ludila a niti ja tebe znam a niti ti mene znaš ......a niti se ikada nećemo niti znati ......eeeeeeee da........skuhala sam jutros uz kavu i ručak za dva dana ....i sad se samo treba prepustiti uživanju ...vrijeme je neko šmuravo , sunčano niti amo niti tamo ...pravo predjesensko ...volim jesen kad uzme kist u svoje ruke i oboji svijet ........ljubim vas do opet .......kad me nadahne da svratim na blog .....i malo tanga  za dušu , kojega obožavam ... ne plesati nego slušati i gledati............ sorry na greškama ali ne da mi se ispravljati .....eto baš ne da ........

1 komentar: