petak, 17. lipnja 2016.

.....petak ....status dana na facebooku ... i moji tako zvani fb friends .......

...danas sam napisala status na facebooku ; ludilo je prelazno, ali ne i prolazno ...i gle ...sve neke kao fol pametne face, respect rijetkima, kako to po običaju kažem, i vidi vraga nitko to niti ne pogleda jer a ) svi su pametniji od tebe  b) svi misle da su pametniji od tebe  c) svi misle da su obrazovaniji od tebe d) ako im ne ideš niz dlaku ne jebu te pol posto !!! e pa dragi moji fb friends...da li ste ikada pitala što ja u životu radim, koliko znam, koji je moj IQ /veći je od broja cipela u svakom slučaju/ e) da li mislite da je materijalna nadmoć bitnija nego obrazovanje ...etc. etc ..... jebite se svi skupa sa vašim copy paste statusima , receptima & ostalim sranjima , ne jebem to ni pod razno, ne jebem vaše prepisane mudrosti i citate ....btw. ne  jebem vas uopće .......do daljnjeg .....facebook je shitara od društvene mreže, po  sto i prvi puta se pitam ; čemu ta mreža uopće služi  ???????  that's shit .....kako bi rekli braća ameri .....

2 komentara:

  1. ...a ja mislijo da je kod tebe fejsbuk u folderu "past tense"... :))

    OdgovoriIzbriši
  2. ma jok .......fb i blog nemaju veze jedan s drugim ........

    OdgovoriIzbriši