ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

.........male noćne nesanice .......ili kako zamijeniti dan i noć .....

...ups ...gledam gledam i ne mogu vjerovati da od lanjske jebene godine nisam ni svratila na blog ...tek onako ...reda radi ...nisam zaboravila samo mi se nešto ne da  po običaju ...opet sam sjebala raspored spavanje & nespavanja .....pa spavam danju-bdijem noću ...najiskrenije ...upravo mi taj ritam ilitiga neritam za mnoge-odogovara ...ne gledam tv ...izbjegnem politiku dnevnu, večernju a noću ...mir i tišina ....milina ...dok ovo drljam pijem prvu jutarnju coffee ....a onda pod tuš i pod dekicu-mekicu ...svašta nešto se ispodogađalo u međuvremenu ....jedino što nisam dobila jack pot na lotu ...neće pa neće ...dakle ....rezime zadnjih par mjeseci ...moglo je biti ali nije bilo ...moglo bi biti i sad ali mi se neće ...i još uvijek pjevam onu sjajnu đoletovu .....od mure pa do morave neka me svi zaborave ...bolje za njih a još bolje za mene ...odoh ...vratit ću se ja da pročitam Jacka Sparrowa  koji piše najljepše kuharske priče na svijetu ...pa posjestit susjeda kat ispod   ili iznad koji valjda još uvijek voli Roliće ....samo da se sastanem sama sa sobom (kao osobom) ...za danas toliko ......that's all folks kak' bi rekli brothers ameri ....u jebote kolika slovaaaaaaaaaaaaa  ......ccccccccccc ovo se vidi čitati dritto s neke daleke planete .......

Nema komentara:

Objavi komentar