četvrtak, 17. rujna 2015.

....pamtiš li .....ma nije ni važno ako ne pamtiš .....pamtim ja ....

....gledam danas na fb sličice i nađem neke tako marame ..ruske ...znaš one kašmir ....imala sam ih .....i još mnogo drugih ....voljela sam te marame šarene jer je razbijalo crno ...a znaš da sam nosila samo crno  i ponekad crveno ...i moj miris po kojem su me znali ...red dolce& gabbana ....bilo je to u nekim sretnim danima ...ponekad mi se čini da je prošlo stoljeće  od te sretnosti ....nisam patetična samo me boli glava od južine i ne mogu zaspati ...rujan se zajužio suviše da bi bio dobar mjesec ...eh zastranila ja ...a samo sam htjela reći da sam u nekom trenutku ne znam iz kojeg razloga prestala stavljati oko vrata te marame ...ostavila sam  ih u vrećici onako nagurane znajući da ih nikada više neće nositi a bilo mi ih žao samo tako jednostavno odbaciti ...kao da odbacujem dio sebe ...a onda je naišlo neko društvance ...mlado ...dječica koja su nas zavoljela ....i pamtiš li onu djevojčicu koja je uvijek vezala maremu oko glave ....nije ih imala puno ...pet šest ... danima sam je gledala ...pričala s njom ...pitala je da li bi joj bilo neugodno ako joj dam sve svoje marame ....gledala me onako djevojački slatko  kao da joj nudim ne znam što ... rekla je ...ne ....ali samo ako mirišu na vaš parfem ...a mirisale su ...i dala sam joj ...sve ....rasplakala se ...zahvaljivala ...a ja ....u tom trenutku osjetila sam ...da opet imam 18-est  ...neprocjenjivo ...nadam se sad kad je odrasla da me se ponekad sjeti ...tek onako ......uzgred kad ugleda neku drugu djevojčicu s maramom oko glave ...... a ja ....... još uvijek čekam ........la vie en rose ......pamtim dan kad sam otvorila ovaj blog ....misleći da će biti nešto drugačije ....a sve je otišlo u krivom smjeru .....jebi ga .....that's  life kako bi rekli ameri .....

1 komentar: