subota, 13. prosinca 2014.

nekako tako .......tako nekako ...... i eto dogurala ova godina skoro do kraja .......

.....eto...mic po mic....dovukla se ova godina svojem kraju ....koncu ....kurcu ...nečemu ....da je bila sjajna ......e bogami nije .......ama ni po čemu ....bar meni nije ...a onome kome je .......e vala neka mu je ...e sad da ne budem negativna do kraja .....hajde malo i pozitivnosti........dva dana je već sunčano .......to je sve od pozitivnosti........i previše ......ono da ne pretjerujem ....pa da onda ja ne budem ja nego neka druga kao fol pozitivka .....ma ne mogu ja nikako  protiv sebe .....jedino da se samoubijem a to onda iziskuje troškove a kome nego mojoj principessi .....dakle ....nastavlja se  ostatak godine u istom revijalnom tonu .....7000000000000000000000  nijansi sive   i ono ....nigdar ni bilo da ni nekak bilo .......a kak ...to nitko ne zna .....jer krhko je znanje ...subota ..danas......potrošena u ništa  ....kako bi rekli alkari ....ono trčiš trčiš ciljaš gađaš ....koplje leti zrakom.........ti gledaš ....čekaš .......a onda onaj strikan vikne ....alkarica ta i ta  ........ u ništa .....e pa ugodna noć svima koji će naletjeti na ovo drljanje  .....i dalje volim pjesmu la vie en rose  ...... i dalje volim louisa armstronga ......i dalje volim sve što vole mladi ..../oli se to tako kaže a ? ../ pa neka svira .....ako nije u realnosti neka je bar u virtualnosti .......la vie en rose ......kiss vas do ........opet.......

Nema komentara:

Objavi komentar