utorak, 25. studenoga 2014.

.......jesen je da jesenija ne može biti .........sivija je od 50 nijansi sive ...

fuck all........nisam se nešto dugo sjetila da i ja imam shitaru od bloga ...ma ne volim ga više jer sam:) a ) sjebala nekom kurčevom igrom s kompom sve slike uz tekstove .....b) jer neke video zapise sjebali oni koji ih najprije dali pa uzeli .....c) jer je sve još odurnije nego kad sam ga počela pisati .....etc. etc..........tamo negdje prije tri godine i nešto sitno mjeseci kad sam ga otvorila trebao je biti blog o svem svačemu i niočemu ...a onda se sve porazjebalo u životu mi .....i nastao je plačipizdasti blog ....iscmrljan mojim suzama ..neprospavanim noćima ..poliven kavom i  sav progoren ostavljenim čikovima kojekuda.....i opet je jesen  ...ono jesen da jesenija ne može biti i siva da sivija ne može biti....sjedim tu ....obavila danas neke poslove .....drkam po fb .....stavljam šarene sličice i čitam sranja  u naslovima novina...bacim koju partiju karata .....jebem mačku mater uglavnom ...i ništa ne očekujem ...ono dani se vuku ....provuku ...odjebu....razjebu ...i uskoro će opet oni blagdani koje ne volim uglavnom od kad sam odrasla ....sazrela i postala prezrela....za bilo kakve početke ...a i nešto mi se ne  da više "nešto iz početka" ...pa ću i dalje jebati mačku mater ovako kao do sada....čak mi se ne da više ni zajebavati sa  shabby chickom kojeg obožavam ...ne piše mi se poezija...eventualno haiku .....i to onako kako jednom davno reče ljuba moljac ......haiku haiku jebem ti maiku ....ne piše mi se ama baš ništa  jedva nadrljam i pozdrav na fb ....a to samo zato što me mama nekada davno naučila da bar ljude ako ih i ne voliš nešto ....treba pozdraviti...pa eto ja ih pozdravim .....a obično te ne jebe nitko pol posto ...jer danas nitko nikoga ne treba niti voli ...sve je to fucking farsa ....to voljenje i puse i srca i ostala sranja na fb ...ono netko nadrlja neku pjesmuljicu pa svi padnu u afan ...a nisu je ni pročitali jer samo  prođu i lajknu to .....a da ga pitaš što je dotični ili dotična napisao ...rekli bi ...ma nemam ti ja vremena tko bi čitao sve što tzv .frendovi sa fb pišu ...e moj blože i moj fejsbuče .......zbog tebe mi  kurac puče .....rekla bi da sam muško .....ali eto.....karma mi je bila da se rodim kao žensko .....pa ću vam sada samo reći .....e  moj blože ....i moj fejsbuče sreća da vas nitko ne čita jer bi pali u  nesvijest od  mojeg vokabulara ....i natjerali me da  izmolim jedno  milijun zdravomarija i očenaša za spas duše svoje .....btw. kako reći u vokativu  .......blog .........oj bloge ......oj  blog .......ili oj blože .....nešto mi je gramatički ok onako oj blog......ali mi je slađe oj blože ....što se tu još može ....može se ništa .....probala vratiti slike ....ne ide .....brisati ihlapjele video zapise ....ne da mi se .....ajd neka to budu prošla vremena ....pa da se ne vraćam opet natrag  u prošlost ......što je bilo bilo je ......ajd  moj blože .....adio ti ...i od mojega la vie  en rose  ostao je samo naslov .....život je ruža........ma jock ........život je ružan ....i otužan ...i mrzim  kad se netko kurči da mu je super ....ono javno .....a u sebi vrišti .......pa vrišti i dalje .....ja bar vrištim na glas .....i ne pravim se da mi je savršeno ...takoc......za danas dosta ....jebeš dan zvan utorak ...mjeseca novembra ljeta gospodnjeg  2014 .......a vjerojatno  i srijedu  istog mjeseca iste godine ......i sad kao da stavim sličicu da fol ušarenim život ili da stavim pjesmicu da fol raspjevam život ......eh.......dilema ......oš pjesmicu mirjana......ajd ona neku veselu .... u stilu šoferska je tuga preglolema puče guma a rezerve nema ......

3 komentara:

  1. ...U jednom romanu ...ruska klasika...procitah davno jednom lijepe,najlepse stihove,koji uvijek mi nadolaze kada naidjem na dobre duse kao Mirjana...
    ...Sedamnaeset trenutaka proljeca
    ostat ces u mom srcu.
    Vjerujem,muzika ce biti svuda oko nad
    i drvjece ce se vrtjeti u valceru,
    I samo ce beli golub
    kojeg je uhvatila struja
    potonuti,
    I neces mu moci pomoci...

    OdgovoriIzbriši
  2. pretpostavljam tko je anonimna osoba .....ma sto posto sam sigurna i hvala na predivnom komentaru od srca <3

    OdgovoriIzbriši
  3. nebi vjerovala, ali ima nas koji čitamo...ima nas...;)

    OdgovoriIzbriši