utorak, 26. kolovoza 2014.

pings .. pongs...pings....pongs............sviram piano ... baš pijano ...i kao po običaju odsviram krive note ..............o divote ......o živote ..............

.....ima tih dana kad ti sve ide na kurac ... a ima i onih kad ti je sve ravno ko panonsko more ...recimo ...eto današnji dan..........sve mi ravno ...sve mi ono kao da ne postoji niti dan niti ja niti ništa ... nešto se ovo ljeto sjebalo ....odlično ljeto za nas koji smo ostali pod  moram .. doma .. jutros se osunčalo ...sad će podne i navlače se neki oblaci .. ma boli me više dupe za sve ...jel pada ili ne pada .. jel se će kolinda biti nova ljigi predsjednica .. da li kara marko kara koga .. da li se tko polijeva u humanitarne svrhe ledenom vodom ...tko se s kim prca .. tko se zaljubio tko odljubio i razjebao svoju presavršenu ve
zu .. kako zadovoljiti muškarca na  1001 način .. kako napraviti najbolju domaću tortu po receptu tete ljiljane sa fb ....odoh jebati grah ...tj ... skuhati ga s nečim .. a  s čim ...e  to ću vidjeti kad moj podmladak stigne sa svih  kava iz shopinga .. ja ljublju vas   točno u  podne ...do opet ..nekada ... kad se sjetim da imam i blog ...a ja i dalje sjedim na  zidiću i promatram ovaj  ludi svijet oko sebe ...........onako bez veze ... 

Nema komentara:

Objavi komentar