ponedjeljak, 28. srpnja 2014.

...jutro...rano ..05.38 ...mjesec juli ...eh .. al' je ovo ljeto varljivo ...

...ne pamtim dugo već ovako varljivo ljeto kao ovo ..ljeta gospodnjeg 2014...nikako da se sastave neki pravi ljetni dani mada meni osobno svejedno ...baš ....ionako čučim kod kuće i smišljam ...premišljam ...razmišljam ...i kartam ...krepao komp ...stigao drugi ...dva dana iza toga krepa miš ..stigao novi miš ...e sad i tipkovnica nešto jebucka ...čekam dan kad će   i ona krepati pa da stigne nova .. i sve tako ...jedno popraviš ...drugo se sjebe .. pa do kada više ...jebem ti pozitivu kao da bi ja htjela da se sve to tako sjebava samo od sebe ...čuj ovo ...ako  pozitivno razmišljaš sve će se složiti da se to i ostvari ...ma daj .. koje su to fore .. pa kao da netko namjerno samo smišlja  kako da si sam zajebe ovo malo života u  prelijepoj našoj ...konačno sam uspjela danas otvoriti i stranicu ovog sranja od bloga .. i ništa bitno nemam za reći a niti posebno pametno ...nego da je ..ej . pa to je već postalo za unescovu  zaštitu nematerijalne baštine .. naletim na kreleta i to pod obaveezno . ..koji meni priđe ...drage moje dame brišite od njega jer garant je krele no.1 ....toliko od mene ... u ovom testnom pokušaju ulaska na svoj blog .. ..hahahha  i time je da mu promijenim ime ..da ne bude la vie en rose .. nego la vie en shitara ... ljubi vas ...vještica...ovaj odabir glazbe je  ...NESLUČAJAN ... jer sam fucking mr. Jones. ...

Nema komentara:

Objavi komentar