subota, 3. svibnja 2014.

...rainy day ....rainy night ...it's rain all day ...fucking day ...


dd...hvala ti ..s....što si me podsjetio večeras da postoji ovo moje mjesto za povraćanje i ispovraćanje svega što se sakuplja danima ...ponekad tako i zaboravim da postoji ovaj moj kutak za predah između dva jebena daha ...kiši drugi dan nad zagrebom ...i bogu i vragu bi već dopizdila ta kiša ...kao što sam ja dopizdila sebi sama ...a meni eto čak paše da pada ...treća godina na ovom blogu ...stanje ...sranje i dalje ...ma ne kukam ...konstatiram ...a čak se nešto i ne trudim previše da to promijenim ...i sve što radim radim i dalje po inerciji ...fucking day ...svaki uglavnom ...i neka je ...i lažu kad kažu da nije prekasno za promjene ...ma  prekasno je ...prekasno je bilo i jučer i prekjučer ...a i nešto mi se više ne da  razmišljati na neki drugačiji način ...to se ne uči ..to se ima ili nema ...tu opciju svaki dan drugo razmišljanje ...i ono onako ...svašta nešto optimistično ...probala ..ne ide ...možda ću opet jednom probati ...ali ne večeras...sigurno...jer vani  kiši ...i puše vjetar ...i maj je neke jebene 2014-e godine.. i subota je pred ponoć ...i sve je tako nekako predvidljivo ...i poznato...ono ..ja .. u nigdjezemskoj ....

Nema komentara:

Objavi komentar