srijeda, 29. siječnja 2014.

...perpetuum mobile ...ili beskrajni dan....

...ulijenila sam se onako nekao bez veze ...zapostavila i svoj blog...svoje emocije...svoj la vie en rose do  kraja ...i sve tako nešto kao živim a ne živim u biti  nego nekako trajem ...ni sama ne znam do kada ću tako moći trajati ...potrošila sam se ...ili su me potrošili...tako svejedno ...i sad  ti moja mirjana budi pozitivna ...prema čemu ...kome ... i na kraju ...zašto nekome stalno imputirati budi pozitivan i sve će biti ok .. kad to nije istina ...koliko sam ja često prije spavanja mislila i željela da se ujutro probudim onako u nekom drugačijem svijetu ...tamo negdje gdje nestaju problemi i gdje ih se lako rješava...i ništa ...i onaj odozgora zna da se ja još uvijek nadam nekom "čudu" ...ali čuda se ne događaju svakome ...samo rijetkima ...pa se  tako  nekako predaš tome svemu ...digneš ruke od svega ... i puštaš neka vrijeme radi svoje ...a vrijeme mi nešto nije saveznik ...eh...čak sve manje čitam ...samo sanjam ...I am dreamer ...vječita sanjalica ...a sanjalice nitko ne voli ...pa i ne mora ...i ne tražim da me netko voli ...postoje neki dragi ljudi do kojih mi je stalo ...ostale više i ne primjećujem ...čak ne gledam više niti koji je dan ..datum ...svi dani su isti ...baš kao onaj beskrajni dan iz filma ....svaki dan isto ...buđenje ...kava ..cigareta ...tableta ...pas ..mačke ...pas mater...eto...to je to...i zima je ... oko mene i u meni ...kao ono hladno vani ..hladno u srcu ...fuck all ...danas sam pospremala i redom bacala nepotrebnosti...jebe me komp ...jebe me tko stigne ...jebeš ovaj life ...moj blog...fb...ma jebeš sve ...kad te ne ide .. ne ide te ...

1 komentar:

  1. Veliš da zapostavljaš blog, a onda kažeš "fuck all", pa onda opet nabrajaš svoje emocije... Ne bih rekao da zapostavljaš blog, hajde ti samo dalje piši kakvim stilom hoćeš, pusti druge. Čak i taj post mnogo govori o tebi. Lp

    OdgovoriIzbriši