petak, 6. rujna 2013.

...postoji neka kletva ...da bog da da ti bude kao meni ..samo na jedan dan ....

e pa to je odlična kletva ... uputiš je nekome tek onako kao ono čestitke  želje i pozdravi ... pa kažeš ... tom i tom od svega srca neka ti bude kao meni makar samo jedan dan ...kažu boj se boga .. ma koga više ...da ga ima ne bi me jebao od jutra do sutra .. a nekome .. kao ovoj osobi kojoj je upućena čestitka dao da uživa ...e pa neće više ići .. i ne pali ono ko tebe kamenom ti njega kruhom ...to je jebena dogma ...tko tebe kamenom ti njega stijenom ...toliko od mene za danas .. danas je petak ...jebem ti sve petke ovoga svijeta ...i svo ostale dane ... pas, mačke i ja ... ova je pjesma tu samo radi naslova .. ne iz nostalgije ... da se zna...

1 komentar:

  1. uh draga moja, znam znam...
    uvek se svadjaju oni koji se vole,
    to je prokleto ponekad i ima razloga dosta,
    sve se da srediti,
    jedini je problem kad neko neće da spusti glavu kad treba i uništi sve zbog gluposti!!!
    eee, eto, ima na ovom blogu dosta toga:
    http://kutakljubavi.blogspot.com
    -možda nadješ neko rešenje
    -sve znam, UH :-(

    OdgovoriIzbriši