srijeda, 14. kolovoza 2013.

...odmiče august ... a s njim i ljeto ...e pa neka ...

koliko sam prije voljela ljeto.... rekla sam da bih dala sve zime svojega života za  jedno ljeto ...e pa više ne bih ... i ne volim više ljeto ..jedva čekam da završi i da se sve pretvori u neku moju jesen ...samo moju i ničiju više .. postajem nepopravljivi egoista ...shvatila sam da je biti egoista najbolja opcija preživljavanja ...čitam na fb sve pametnosti ovoga svijeta i sve neke dubokoumnosti i mislim ....ako ti ljudi žive po tim pametnostima i savjetima  mora da su fakat sretni ...a koji kurac onda vise po cijele dane na fb ...e ako mi to netko objasni častim ga večerom po izboru ... i po izboru mjesta i klope ... sve je to goli kar te izreke ..,mudrosti .,.sve  je to neka iluzija za utjehu ...da će ti sutra biti bolje ...vajda ...a neće... jer i naradna poslovica kaže bolje se roditi bez  kurca nego bez sreće ... toliko od mene .. neinspirativna u svim segmentima života ...moj la vie en rose ...sranje .. od toga ne bude ništa ma koliko se ja trudila i željela ...ako ništa bar je fb j kao slikovnica ... šareni se ... a sve najbolje  laži upakirane su u sjajni papir ... tako i taj fb ...drvim na njemu ..poradi čega ne znam ni sama ...kartam...čitam te umotvorine ....dakako  prepisane... Meša Selimoviću, Ivo Andriću  & ostali ala se vrtite u grobu koliko vas citiraju ...ne mogu biti pametna na tuđi račun ...ili nešto svoje ili ništa ...pa bolje onda ništa ....ionako sam dokazala sebi i svijetu koja sam stupidna kokoš ...samo mi žao da pas i ja nismo mogli na more ...eto ...sve ostalo je nebitno ...i kažem hvala kurcu da ljeto prolazi ...i da će doći jesenje kiše ... i da ću valjda uspjeti pobjeći od svega ....

1 komentar:

  1. ...a jebote, već sam se bio zabrinuo za tebe...

    http://www.youtube.com/watch?v=LkJiiJsZplc

    OdgovoriIzbriši