subota, 29. lipnja 2013.

...e da ....ljeto je stiglo ...ovo je opet neko ljeto ...koje više ni ne brojim ...

....stiglo je ljeto ....pa ne znam više koje ne brojim više ni sate ni dane ni mjesece ni godine ...vijesti čujem ofrlje ili pročitam na fb ....ulazimo u eu .. pa se kao sprema neka big proslava ...ne znam i ne kužim čemu se toliko treba veseliti ...ali ljudima daj  besplatnu klopu i cugu i svi sretni i zadovoljni makar taj dan ...što ima novo .. ama baš ništa ...pa čak niti ne priželjkujem neke novotarije  jer što god započnem u sranje se pretvori generalno ... pa bolje ne počinjati ništa manje briga ...a briga imam i onako previše tako da  se onoga sjetim bar tri puta dnevno i pošaljem ga do vraga i u vražju mater ...sve mi je brige ostavio ..ma kako je to dobro ..odjebati se ...i ni brige ni pameti ...a ti se ženo izvlači kakko znaš i umiješ ko te jebe ....i nema veze što si mi bila support  kad mi je bilo najteže ...sad si traži nekoga da on tebi bude support ....e neće tako ...nećeš ti mirno spavati snom pravednika ...a ja neka se budim svaki sat iz svojih košmarnih snova ...ljeto je ....i jesen će ...i  zima će ...ma sve će ...samo ja više ovako neću ...

Nema komentara:

Objavi komentar