utorak, 16. travnja 2013.

e fakat je došlo vrijeme da se obrišem sa ovog stupidnog fb ....

...danas sam eto čula jednu ordinarnu laž ...i mada ma već jako jako dugo ništa ne iznenađuje ...ostala sam paf ...na jebenom fb nisam da se nekome upucavam ...niti me itko zanima kao netko poseban ...i mislim eto ...ajde da se družimo ...no u svakom druženju uvijek bude nekih sranja i sad mi je dosta ...ako ovo itko pročita koga se to tiče a tiče se nekoga ...niti se meni netko upucavao niti se ja nekome ne upucavam .. fb je virtuala a ja svoj realni život imam van ove virtuale  i kakav je takav je moj je ...samo na znanje nekim meni osobno dragim osobama iz te virtuale ...sorry nikada nisam nikome rekla da mi se netko upucavao jer bi to bila neistina ...ma ja taj fb shvaćam kao dobru zajebanciju i tako će ostati ...fack off ..mirjana ... makni se ti iz toga svijeta koji nije tvoj ...

Nema komentara:

Objavi komentar