srijeda, 24. travnja 2013.

...bilo je svile u tvome oku ..ma usni okus karamele ...a na kraju gorki okus pelina ...pa ti vidi ...

...znaš ono kad smo se prvi put sreli ...bila je jesen ...i bilo je svile u tvome oku ...na usni okus karamele ...nisam pala na "prvu" ...padala sam postepeno...i "pala" ...kao mušica  u tvoju paučju mrežu ...sjećaš li se ...pamtiš li prvu kavu tamo na kamenitim vratima ...i one dvije vrećice šećera ...hahaha...bilo je slatko i zgodno ...tvoj horoskopski znak i moj ...kao neka simbolika ...i sad se sjetim onog konobara u razvezanim tenisicama ...ma znaš onog brzog ...ma pamtim ja još milijun nebitnih sitnica ...pamtim ...jebem ti pamćenje ...kako ga izbrisati a da ne dobiješ alzeheimera ...proljeće je ...sada ...spremam se polako na kratki odmor od svakodnevnice ...onako ..sama ću ...pa ne bi mi bilo prvi put da sama nekuda  putujem zar ne ...ma znam sve ....navikla sam ja ...neću da mi netko kvari trenutke toliko potrebne šutnje ...i mira ...kuda ću ...vjerojatno bi  pogodio od "šuba"...a ljeto ...zar opet provesti tu doma zbog tanga ...eh...jebem ti i ovo ljeto ...kao i prošlo ...pitaš se sigurno zašto nisam nekoga našla ...ma jesam...ali znaš ti mene kako sam zajebano komplicirana  i kako je teško samnom ...pa tko bi to trpio ...neki frik jedino ...a nešto mi se i ne da...ono sve ispočetka ...ionako je važno kako ti kažeš nešto pojesti...popiti i pojebati...e tu si se usrao ono do kraja ...s te tri riječi ...ono ..forever ...tako da svakoga gledam kroz te tri riječi...

1 komentar: