srijeda, 13. ožujka 2013.

la vie en rose ...ili srijeda rano ujutro ...6.33 sati ...

...tako eto budim se rano ...zbog nemira ...zbog svemira...zbog svega što me nervira ...a toga ima i previše ...la vie ne rose ..pitam se ponekad zašto sam dala ovom blogu to ime ...kao neku pozitivu ili  što već ...a od la vie ne rose ...ni latice ...rano je jutro ...i dok neki kao normalni još spavaju ja pijem svoju prvu jutarnju ...palim prvu jutarnju cigaretu ...razmišljam o svemu i svačemu ...i ni o čemu ...slušam tišinu ...ponekad je predivno slušati tu tišinu gotovo opipljivu dlanom ...kao svila je ..kao kašmir je...meka ...podatna ...kao žena koja voli svim svojim bićem ...uh..odoh ja dritto u romantično raspoloženje ...valjda me puca proljeće ...vrag će ga znati ...što je ...

Nema komentara:

Objavi komentar