petak, 29. ožujka 2013.

...eh...još jedna cigareta pred spavanje ....

...konačno kraj i ovom mjesecu ...još samo tri dana ...nakon snijega zakišilo ...u nedjelju je uskrs ...pamtim tu u ovoj ludoj glavi neke drugačije uskrse ...onaj šibenski ...onaj fužinski ...sve neke tako uskrse koji su prošli ...pamtim ih mada bi mi bilo draže da ih ne pamtim ...ali eto ...ostali su tu negdje zapamćeni ...pokušavam izbrisati nekih deset godina ...kao da nisu postojale ...a onda iz nekog kutka iskoči neka riječ..neka slika ..nešto posve nevažno ali me podsjeti ...da nisam uvijek bila tako sjebana ...da sam živjela ...da sam skitala ...da sam imala neke ciljeve i planove ...danas se osjećam glupavo i umorno ...kažu tako je u proljeće uvijek ...taj umor ...a glupavost furam sa sobom kao poputbinu ...čekam da mi veš mašina završi pranje ..jebem joj mater nikad kraja ...pušim još jednu cigaretu pred spavanje ...a vani kiša lije i lije ...jebem ti proljeće ....

Nema komentara:

Objavi komentar