nedjelja, 17. ožujka 2013.

...e da..opet nedjelja ..ona prokleta nedjelja koju ne volim ...

....evo je opet ..nedjelje ..o jebem ti kako tjedan projuri ...sve nešto prčkam a ništa konkretno ne radim ...sve nešto kao odgađam za neke druge dane ...pa čak i svoj la vie en rose ...a proljeće dolazi ...a doći će i ljeto ... i opet ću se pitati gdje sam ...a nigdje sam ...nekako sve više izbjegavam onoga koji me "gotivi" osjećam da to nije to ...i da želim više ...želim svoju opatiju ..svoje oštro ...želim skitati ...želim obuzdati svoje nemire ...kuham po navici ...dišem po navici ...sve nešto radim onako usput ...moja princeza se ljuti ma mene ...jer neću izlaziti ni sa kim van ...jer drljam tu doma bez veze ...i znam...dani prolaze ...mjeseci...godine ...a ja ...ja se još uvijek ne smijem ...još se nisam izbrisala sa fb...i to odgađam ...aaaaaaaaaa...pa ne prepoznajem sebe ...ujutro u ogledalu pitam onu neku tamo ...tko si ti ...a ona šuti ...i samo me gleda...ma tko je jebe ..neka me gleda...i neka šuti ...jučer sam odbila dva posla ...a ne smijem to raditi ..jer ako i to postane navika ...bolje da me nema ...jebote  trebao bi me netko tresnuti nekom toljagom po glavi da mi se sve ponovo smjesti na pravo mjesto ...sve zajebancije ..svi smijehovi ...kako se lako prestaneš smijati...a kako je teško ponovo početi ...i pravim se da sam ok ako me netko pita...samo da me ne davi s onim ..a zašto ..a kako ..pa daj ..pa ne dam ...i mrzim sebe što knjigu čitam danima ...što živim u predahu između dva daha ...i mrzim sebe  što sam postala netko drugi ...i jebem nedjelju ...i idem sad do bille ...bez veze ...samo da se maknem od kompa ...bar na tren ...i sve nešto mislim ...ako se ne pojavim na fb ...hoće li itko ili nitko pitati gdje sam ...osim moje šiške ...i ej šiška ..ti si mi tako eto  isto sjebana kao i ja ...i ti ćeš me razumjeti ...a drugi ...nebitno ...odoh ...u p.m ...tako to biva nedjeljom ...dok mi jednom netko ne pokaže to mjesto tamo negdje ..gdje dunav ljubi nebo ...

Nema komentara:

Objavi komentar