četvrtak, 14. veljače 2013.

...valentinovo...snijeg i dalje pada ...eto to je moja zagrebačka zima ...

...zaljubljeni neka se vole meni je taj dan ni po čemu poseban ...idu mi na živce oni crveni jastučići sa I love you ..i oni medeki što drže srca sa istim natpisom ..i već otrcane fore sa sladunjavim bonbonijerama...i onoon ružom umotanom i celofan...meni je valetinovo onaj dan kad mi netko onako bez neke posebne prigode daruje obični poljski cvijet .. kad mi ubere šaku prašnjavih kupina  ...kad mi kupi negdje usput na benzinskoj bountty čokoladicu jer pamti da je volim ...dan kad dobijem neki cd s pjesmom za kojom ludujem ..dan kad me zagrli i ništa ne kaže ...kada me ovlaš pomluje po obrazu onako...i kad mi kaže ujutro ...dobro ti jutro lijepa moja ..a ono znaš da nisi lijepa ...kad ti napiše u neki bezvezni dan sa četvrtka na petak sms poruku ...i tako to ...

Nema komentara:

Objavi komentar