četvrtak, 7. veljače 2013.

...neki posve običan dan ...bezličan i siv ...onako ...kako to zimi umije biti...

...baš neki posve običan dan ...zimski ...hladan...jedan od onih dana kada te hvata depra i misliš kad će proći ova zima ...a ona se odužila  i nikad joj kraja ...još sam na glupavom fb...i mislim da je sad doista vrijeme maknuti se fb...jer današnja konstatacija je da se 90% fb sastoji od stupidinih lajkova ...kičastih sličica ...osrednje glazbe ...time ne mislim reći da sam ja nešto pametnija ...polupismenih ljudi koji ne poznaju niti osnove gramatike a kamoli ostalo...5% od premudrih i prepisanih izreka ... i 5% od doista kavalitetnih tekstova i ljudi sa personalitijem ...a to je doista premalo da se ubija vrijeme na fb ...i besmisleno ...onda sam se sjetila nekih drugačijih vremena ...pa me uhvatila nostalgija ...jebem ti nikako ja na zelenu granu i da stvorim svoj la vi en rose ...i tako prolaze mjeseci ...nisam ni primjetila da su dva tjedna doslovce prozujala od kad nisam bila na blogu ...nekako sve rjeđe dolazim ...ne zato što nemam nešto posebno reći ...imala bih ...ali čemu kad to sve skupa ionako nitko ne čita pa se i ne trudim nešto previše ...čak mi se i ne karta ...nekako mi je to sve postalo dosadno ...jebena monotonija ...a mrzim tu jednoličnost  kad se ništa ne događa ...nije to zbog zime ..to je zbog mene same koja se jedostavno ne dam na kavu ...na piće ...na čašicu razgovora ...kada me neki ludi nemiri obuzmu i kad bih samo  nekuda pobjegla od svega ...a ponajprije od same sebe ...ne zamima ne nitko posebno da bih sad kao rekla ej ..ma idem pa kud puklo da puklo ...onaj moj avanturistički duh je  ubijen ...hvala njemu na tome ...jer kako je rekao ...najbitnije je nešto pojesti... popiti i pojebati ...i tako nekako sve muškarce gledam kroz te tri riječi ..je li to doista najbitnije ...muškarcima ...očito je ...jer se tako većina i ponaša ...time ne mislim da su žene bolje ...ili drugačije ...svi smo mi krvavi ispod kože ...samo te tri riječi su mi toliko ogadile izlaske ...a razgovore sa suprotnim spolom vodim zajebantski ...onako ...bez veze ...čak mi nije drag više ni onaj što me "gotivi" ...baš mu hvala na tim riječima...tako da se ne zamaram nepotrebnim izlascima ... niti druženjima ...a dani idu ...idu ...eto sad će za koji dan opet ono jebeno valentinovo ..a dućani su već natrpani uskršnjim jajima i zečićima ...kao da se svima žuri da što prije prođe vrijeme ...a do uskrsa ohoho daleko ...što je to s  nama svima ...neka me netko prosvijetli ...da i ja znam odgovor na to pitanje ...eto ...skoro će ponoć kraj ovog posve običnog dana ...četvrtka ...a i neka je ...

Nema komentara:

Objavi komentar