nedjelja, 24. veljače 2013.

...e konačno ne pada jutros snijeg ...možda i proljeće stigne ...

...em ti miša dignem se ja ujutro u šest ..a nedjelja ona prokleta  nedjelja koju ne volim ...još krmljava bacim pogled kroz prozor ...a vani ...ne pada snijeg ....uh ..možda polako stigne i proljeće ...rezime tjedna ...jedne prijatelje pobrisala sa fb ...druge prihvatila ...i tako ja to brišem .. i opet prihvaćam i sve si mislim a koji kar ja to radim ...kao što moja šiš frendica kaže dosta ih je deset ionako su ti frendovi pro forma ...i dobro kaže ...neki su prijatelji a da se nikad nismo ni pozdravili ..a kamoli razmijenili riječ ...on me još uvijek "gotivi" ...ako ...i ja njega samo ne znam kuda to vodi ...mislim u nikuda ...dakle od mojega la vie en rose ...opet ništa ...no ne odustajem ja tako lako ...bit će ...i mora biti ...samo da prođe i ova dosadna zima ...da se muvnem  nekuda izvan ove učmalosti ...da prođe zimska depra ...ubija to vrijeme bez topline i sunca ...pa da procvjetaju voćke u susjednom vrtovima ...da se vrbe i platane zazelene ...da iz trave niknu prvi maslačci i tratinčice ..da prvi bijeli ili žuti leptir zaleprša tu negdje ...da izađeš van i udahneš mirise ...da te opiju ...onako kako samo proljetni mirisi znaju opiti ..dušu i srce ...da  te ogrije prvo proljetno sunce ...malo škrto ali proljetno ...eh ...samo da stigne to proljeće ...pa makar optočelo s kišom ....

Nema komentara:

Objavi komentar