srijeda, 27. veljače 2013.

ako netko misli da kiša ne pada ...zajebo se ...



...eh da ...opet kiša ...svaki dan ...smišljam današnji menu ...pojma nemam što bi kuhala ...a da bude brzo ...najbrže ...i relativno dobro ...uz to drljam malo po fb...grrrrrrrr... još ga nisam obrisala ali sam izbacila 50 % tzv .frendova ...brisala neke slike cvijeća ...a jebote ko na boljem sprovodu ih ima ...bila vani s tangom ...popila kavu uz nekoliko griješnih cigareta ...i griješnih misli...jedanaest je sati ujutro ...spavala sam na preskokce ...malo spavam pa se malo probudim pa opet malo spavam ...čekajući proljeće i neko sunce ...moja princeza cvili da ne pravim kolače a bog mi je svjedok da sam čak dva puta ovaj mjesec pekla palačinke ...što je i  previše za moje kolačarsko umijeće ...i dok ne prestane kiša zavjetovala sam se da ništa ne radim pametno ...ahaha..kao da i inače radim ...to ...pametno ...ode i veljača..ajd neka je otišla ...i onako je bila nekreativna u svim pogledima ...čak ni mačke vani nisu bile nešto aktivne kako obično znaju ...eto ..danas je neki dan valjda srijeda ...eh za jutro dosta...a popodne još nije stiglo ...odoh ...

Nema komentara:

Objavi komentar