ponedjeljak, 24. prosinca 2012.

24.12.2012. BADNJA VEČER ...PA BOŽIĆ ..I ETO JOŠ JEDNA GODINA JE NA KRAJU ...

...večeras je badnja večer ...dan uoči božića...nisam pisala ništa gotovo mjesec dana ne zato što se ništa nije događalo nego eto ...nisam imala nešto "ono"...onaj klik ...neodstajalo mi je riječi...misli su se vrtjele ...kovitlale...vijugale...milijun misli u sekundi a ja jednostavno nisam željela da budem melodramatična i prolijem čašu suza po postu...la vie en rose ...još uvijek zamisao postoji ali ...opet ono ali...premalo uloženog truda u realizaciju iste..."on" me još uvijek "gotovi"...zna sve i ja znam sve ...pa onda neki neuspjeli pokušaji da me netko "usvoji"...ma ne dam se ..i ne želim uletjeti u nešto i napraviti kobnu pogrešku ...a bog mi je svjedok da sam srcem a ne razumom uletjela prije...i malkice me kaznio ...da malkice ...malo više ...ponešto radim...mogu dati mnogo više znam ...ma nije to nekakva samohvala ...a zakazala sam ...obećajem samoj sebi da ću raditi više ...i bolje ...ne zato što dolazi nova godina ...nego što mi je potrebno maksimalno se natrpati obavezama da ne razmišljam o koječemu nebitnom kao što to obično radim ...eto ...napravila sam neke kolače ja koja ne volim praviti kolače ...pripremila meso za sutra...i sve što ide uz to...čak sam stigla i odkartati koju danas...božić je ...ne volim snijegove ...ali nedostaju da ugođaj bude potpun ...i nakon toliko godina nedostaju mi svi moji dragi koji su negdje drugdje ..tamo negdje iznad oblaka ...pa me uhvati nostalgija za nekim prošlim božićima ...moja princeza je bila moja potpora sve ovo vrijeme ... i neizmjerno joj hvala ...volim je najviše na svijetu ...sretan božić svima koji ga slave ...neka im današnja  večer i sutrašnji dan proteknu u miru i sa  puno ljubavi ...

Nema komentara:

Objavi komentar