četvrtak, 29. studenoga 2012.

...kao zvjezdana prašina ...

...spustila se kišna noć nad zagrebom ...kažu sniježit će ...mrzim zimu i snijegove ...odavno već nisam ja ja...odavno ne sanjam zvjezdanu prašinu koja se prosipa snovima ...i lagala bih kad bih rekla ne trudim se ...ma možda se ne trudim dovoljno da napravim svoj la vi en rose ...možda sam postala malodušna u pravljenju ...a vrag će ga znati ...sve je sjebano što se sjebati dalo ..pa kako onda sanjati svoj san ...ili ako ga sanjaš kako ga pretvoriti u javu ...da postane stvaran ...kao zvjezdana prašina rasula se noć nad nama...još uvijek me "gotiviš" ...i što da ti kažem ...neću ti lagati nisam se odjavila sa fb ...ne znam ni sama zašto ...i umara me taj fb ...a rekla sam da neću raditi ništa što me umara ...kao zvjezdana prašina ...postoji li uopće  zvjezdana prašina ili su je ljudi izmislili samo zbog romantike ...ma ako i ne postoji ...nema veze ...ja ću večeras poželjeti da me zasipa ...dok spavam ...

Nema komentara:

Objavi komentar