ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

...dakle...all of my life No.I

...eto i taj nesretni rođendan je prošao ...nešto sam se ulijenila pisati ...nekako postala bezvoljna ...svratim ponekad da pročitam pokoji  post na nekom blogu ...sva sam se rasrpčkala ...ne brojim niti dane ...niti sate ...niti mjesece ...oni ionako sami dolaze i prolaze ...ima svašta nešto ...a opet ništa konkretno ..jer i dalje mi se ne da s nekim onako za ozbiljno vezati...jer još se bojim ...izdaje ...ma to je tako prokleto gadno ...nekako ti se ureže u dušu i srce i panika te hvata kad samo pomisliš da s nekim podijeliš sve svoje vrijeme...da nekome daš sebe ...onako bez ostatka ...ne znam da li bih to više ikada i uradila...znam...sve možeš reći samo ne reci ...nikad ...danas sam dobila jednu knjigu o anđelima ...eto obradovalo me to ...makar na trenutak ...i jedva čekam da legnem i počnem čitati ...kiša je padala cijeli dan...pola dana sam prespavala...onako...bez veze ...pa malo kartala ...pa malo čitala postove ...pa evo i ponedjeljka...jer sad je već novi dan ..dakle nedjelja se odvukla  hvala bogu ...ovaj sam tjedan imala neke obaveze pa je proletio...ma ono istina je što si stariji sve ti brže prolete dani...tjedni ...mjeseci ...hej ...pravila sam kremšnite tri puta ovaj mjesec ...to se moram pohvaliti jer ja ne radim kolače ...i moja princeza je bila presretna ...on me još gotivi ...i ja njega ...dakle to je isto ...ali ...e ovo ali će me dotući ...pojavio se netko iz prošlosti ...pa što sad ...smijemo se sjećajući se nekih blesavih dana...i poželio me vidjeti...a više nisam ista ...ma ok ...nije ni on isti ...nasmijala sam se na sliku poslanu mms.om ...gjde ti je ostatak kosice ...pitam...i smijemo se ...tako mi prijaju ti smjehovi ...jer skoro sam zaboravila kako je to smijati se ...eto ...moja princeza sad hrani psa i zeza se ...hrani ga vilicom ...a on kao fino odgojeno biće samo lagano otvori usta i skida komadiće ...kaže ...e sad tango može i u restoran ...i smijemo se nas dvije sad u 0.55 sati ...ponedjeljka 19.11.2012.godine ...a jesmo lude ...ponekad ...

Nema komentara:

Objavi komentar