subota, 15. rujna 2012.

...ne znam što me puknulo sjećanje na karlovac ....danas...

...i sve one predivne dane provedena na korani i mrežnici ...i na sve skitnje i smjehove ...na mamu...na tatu...na brata ...na sve ...i tako mi proletjele te  duge godine ...svaka na svoj način posebna ... i neponovljiva ...na moju fani ...prijateljicu za sve pizdarije ...na neke ljude koje sam i zaboravila i koji isto tako ne pamte mene ili se sjete u nekim čudnim trenucima ...previše je toga da bih  pisala  o svemu...samo znam da mi je to bio jedan od najsretnijih perioda života ...bio je to moj la vie en rose ...a onda je nestao s ratom....i svim što se događalo nakon toga ...dok nisam srela njega ...i pomislila ... to će biti moj novi la vi en rose ...ali nije bio..jebi ga...nekako sam ne tužna ...više nekako sjetna ..da li zato što je bio kišni dan ...ili ne znam iz kojeg razloga ...jučer mi je krepao kompjutor ...pa zar baš sve što je ostalo iza njega nestaje ...a valjda tako mora biti ...i evo sad je tu drugi komp...i dolazi jesen ...i kaže  mi frendica da je saturn ušao u naš znak škorpiona ...da je to dobro za nas ...ali da nije što se tiče odnosa s drugim ljudima ...e pa neće se dugo zadržati ...tamo negdje do 2014...a do tada ...kaže kloniti se ljudi ...pa i onako pobjegnem od svakoga ...koga se onda kloniti ...sebe ...jedino ...zahladilo je ...miriše jesen u zraku ...pa saturne moj ...nemoj još i ovo malo sjebati molim te ...ostavi mi nešto ...bar...

Nema komentara:

Objavi komentar