četvrtak, 27. rujna 2012.

...ah kako mi digne tlak poneki članak napisan na net portalu ...o ženama i sexu ...

...i tako pročitam na portalu neke vijesti iz nesvijesti izbjegavajući show biz scenu jer mi je nebitna ...ali mi digne tlak poneki članak o sexu i ženama...odnosno o odnosu žena naspram sexa ...i tako neki nadobudni pametnjaković napiše prije dan dva da ...da žene znaju koliko im je sex važan ne bi ga odbijale ...i izgovarale se ...e da mi je bilo doći do toga krelca ...ili je napisao ili prepisao tekst opalila bi mu šljagu ...što on zna o ženama ...i koje to žene izbjegavaju sex ...dajte najte srati po nama ženama non stop ...mi smo uglavnom osobito u vezi inicijatorice sexa ...ali gospodi se nešto ne da ...kao umorni su ...kao boli ih glava ..kao  baš su nešto zabrinuti ...baš im je na poslu bio bad dan ...baš im se sjebao auto ...baš im je taj dan obljubljeni klub izgubio tekmu ...baš ga boli trbuščić ...baš je nešto indisponiran iz nekog nebitnog razloga ...i ti pokušaš dva puta....ne ide ...tri puta ..ne ide ...a onda ti pukne film i baš kad je njemu jednom tjedno ili rjeđe ćeif ...e iz inata se tebi ne ševi ...i onda te baš boli glava ...i onda te baš netko razjebao ..i onda ...izmišljaš iste bajke kao i on ...i ...jebeš sve to ...ali članak ...zašto je vaša sperma takvog okusa ...to je bio vrhunac ...a koji to proba svoju spermu ....poludjet ću ...njima je to strašno bitno jel sperma gorka ..slatka ...trpka ...ionako je uvale tebi ....i opet su to teme za nas s venere i za njih s marsa ... i kako da se razumijemo ...nikako i nikada ...i btw ..interesantno kako mu se digne na neku iz časopisa ...ili neku na ulici...kojom oni glavom razmišljaju ...to je kao da mi vidimo nekog tipa na ulici a gaćice mokre da ih može cijediti ...o bože kad će netko i nas pitati što mi imamo za reći osim da  imamo pms ...ili menzes ...i zašto bi nas netko i pitao kad je ovaj svijet još uvije muški svijet ....jebem te svijete ...a o orgazmu neki drugi put jer i to je bila tema ...koja mi je digla kosu u zrak ...

Nema komentara:

Objavi komentar