nedjelja, 29. srpnja 2012.

...otvoreno pismo tebi koji si ogorčen na moje impresije ...nakon što si me odjebao iz života ...samo za B.

...jutros stiže mobitelska poruka ...i kažeš da sam toliko lošeg napisala o tebi ...o da ...nije to tako loše ...kako ti se čini ....povrijeđen si ...i ja sam ...i dan danas ...i osjećam se kao smeće....sjećaš li se ti onog ljube iz držićeve kad je rekao da ćeš me ostaviti a ti si rekao ...a ne ona će prije mene ...a ljubo onako supijan rekao je ...a ne ne ...ti ćeš biti taj koji ćeš ju ostaviti ...ne pamtiš ...ja pamtim ...sjećaš li se one meni posebno drage zbirke pjesama glamuzinine ...mesari ...kad si napisao posvetu ...i rekao hvala što postojiš...ne pamtiš ...nema veze ...sjećaš li se koliko sam se trudila da putujemo ...da idemo ...da živimo ...a to što je sve krenulo u nekom krivom smjeru ...ma nisam baš ja za sve kriva ...jer si tvrdio da sam ja uvijek u pravu ...a ja sam ti govorila ...ma nisam ...ali ti si rekao ...da sam ...cinično ...ja najpametnija i da me nema trebalo bi me izmisliti ...sjeti se kako si rekao da sam ja pohlepna pička ...zaboravio si ...pa toliko pohlepna nisam bila ...a što sam ja to  tražila od tebe od te pohlepe ....da podijelimo zajednički dug ...kad si rekao da odlaziš ...i ono izenadno ...ja odlazim ...nakon što si otvorio obrt ....i  ..ne misliš li da sam bila šokirana ...ostavio si me sa svime ...jer si rekao ...bar da se jedno od nas dvoje spasi ...jesi li se spasio ...ako jesi ...neka sve ovo bude moje sranje ...imao si planove ...jesi li ih ostvario jer se rekao da ja tebe kočim u napretku ...nisi ...pa eto opet to neka bude meni na dušu ...jer ja sam oličenje svega zla koje je stvoreno na ovom svijetu ...sorry ...rekao si nemojmo se prejebavati ...i nemam namjeru ...i sad će godina dana u osmom mjesecu kako si rekao da odlaziš ....današnja poruka  nije optimistična ...nema veze.. .ko mene jebe ...ja sam za tebe bila usputna stanica prema nečemu ...a čemu to samo ti znaš ...ej...živi svoj život ...da li sretan ili nesretan ...nebitno ...ali ga živi ...a mene ne otužuj stalno za sve svoje životne promašaje ...voljela sam te ...ti mene jesi ili nisi ...ne znam...pa kad si već konačno pročitao ove postove na blogu ...što nikada prije nisi čitao ...jer ti je to bilo glupo i jer sam ja za tebe bila jadna glupača ...koja nešto drlja ...ma ne boj se ...ne znaju oni tko si ti ...a ja se ne sramim reći da sam to ja ..ta luzerica ...koja se snalazi kako zna i umije ...ova godina bila je godina košmara ...mojih nespavanja ...mojih plakanja ...za koje si rekao ...što cmoljiš ...sve te smetalo kod mene ....i priznaj  bar jedno...a to da sam radila svašta da preživimo ...i da mi ništa nije bilo teško ...i da sam se ponižavala ...i ti skupa samnom ...i znaš ...ce la vie ...neka ti je sa srećom bez mene ...jer ja sam bila ta koja te kočila u životu ...nadam se da sad imaš sve ...i svoj mir ... i ono što si si želio ...nema slučajnosti u životu ...naši životi su se morali spojiti ...u nekom trenutku iz nekog razloga ...i onda si ih ti razdovjio opeti iz sebi znanog  razloga ...toliko ...o mogla bih knjigu napisati o dobrim stvarima ...ali znaš da one loše uvijek nadvladaju dobre ...i kad sve prođe ...i ova slijedeća godina ...neka ti bude wonderful world ...a ja ...tko mene jebe ...zar ne ...ionako su svi drugi bitniji ...bili ... i ostat će ...i onako na znanje ...i btw ... i dalje ne spavam ....kako treba ...nego onako ..stihijski ...i previše pušim ...možda prije krepam ...tko zna...

Nema komentara:

Objavi komentar