ponedjeljak, 9. srpnja 2012.

...nešto mi se ne da pisati ...vrućina ...a ja nisam na moru ...i tako malo tugujem ...za morem....

...ljeto u svojem punom zamahu ...vrućina ...sparina ...pas umire od vrućine i onda ga izvedem van i polijevam hldnom vodom ...ima veliku dlaku moj tango ...pa mu je jako vruće ...a gospodin ex niti ne pita ...ej treba li toga psa odvesti na kupanje bar jedanput tjedno ...jebo on sebe smoživog ...neka on crkne na toj vrućini ...a da se ne tušira ...sve to netko vidi ...nisam je sveta ni od boga data ...imam ja svojih milijun mana ...ali ovako ne bih bar prema psu postupila ...uostalo tko ga jebe ...kako na more kad nemam kuda sa psom ...ne mogu ga ostaviti d. jer ionako ga puno šeta ...i još joj ga uvaliti da ga ima na leđima cijele dane ...dakle od mora neće biti ništa ...ostat ću ovdje i daviti se od vrućine ...a more neka pričeka...bit će još mora ...i bit će još ljeta ...sranje ...sve manje mora i sve manje ljeta ...zavravam sebe da tako mora biti ...a ne mora ...znam da ne mora ...i da mi nije njega ...onog koji kaže znaš sve ...a znaš i ono što ti nisam reako poizdila bih ...ovako ...izdražat ću ...nekako ...eto toliko za današnji ponedljak ...jedan vrući dan bez daška vjetra ...i noć u kojoj od vrućine ne možeš zaspati ...i to mi je kurčevi la vie en rose ...moj ...i zato za svoju dušu vlak rijeka -genova...predivna pjesma o ljubavi ...ili možda prestanku ljubavi ..tko zna ...uglavnom ...onako posebna je ...

Nema komentara:

Objavi komentar