srijeda, 11. srpnja 2012.

...ne znam što donosi ljeto ...ali znam da je ovo previše komplicirano za mene ...

...i doista ne znam što sa sobom donosi ljeto ...samo znam da je ovo što se događa previše komplicirano ...da je prestao biti samo flert ...i što je uopće flert ...za mene je flert nešto onako šarmantno ...lepršavo ...sladunjavo ...ono da te obori s nogu na čas .. i nestane ...a ti ..ostaneš s osmijehom na licu i nekom toplinom u duši ...e ali ovo što je izgledalo kao flertić ...više nije flertić ...i  postaje sve kompliciranije ...a ja više ne želim da si i dalje sjebem ionako sjebani život ...i ne znam više što da radim ...danas sam vješto izbjegla komunikaciju ...hoću li imati petlje i sutra to učiniti ili ..si sjebati život do kraja ...a joj ni onu sjebanost nisam preboljela ...da....ne exa ...nego svoju glupost ...exa sam preboljela ...kao neku malignu bolest ...i to je iza mene ...ali svoju glupost ne mogu preboljeti ...i ne znam kad ću ...i do...i do ...i do...

Nema komentara:

Objavi komentar