nedjelja, 15. srpnja 2012.

...i više ne volim ljeto....a kako sam ga samo voljela....

...i teško da ću ga opet ikada više voljeti ...prošlo je ljeto  umrlo ...a ovo me više ne veseli ...i jebe mi se kako ću ga provesti ...i kako će brzo proći ...i samo mi žao mojega tanga jer mu je prevruće ...a meni je ionako svejedno ...ono što je trebao biti flert ...odjebala sam ...ne želim si više komplicirati život ...ionako je dovoljno sjeban ...i stvarno mislim da su muškarci uglavnom nepotrebni ...kad ih najviše trebaš nema ih ...pa ako je tako ...znači da se bez njih i može ...a može ...to sam dokazala sama sebi ...kroz godine ...i...petljanje s nekim me zamara...doista  zamara...jebeš la vie en rose ...neka ga živi netko pametniji ...i sretniji ....i ja završavam s ljetom ...moderato cantabile ...

Nema komentara:

Objavi komentar