četvrtak, 7. lipnja 2012.

...taman nađeš nekoga tko je pametan ...za druženje ...i onda skužiš da je premlad ...i ...sve se sjebe u jednoj sekundi ...katastrofa ...all of my life I

...ne mogu vjerovati ...kad nekome kažem da me potraži na fb ...kažu nema te ...ma kako nema ...kažem ja...ima me ...jes da nisam neka straleta ...ali ima me ...i hm ...kako me samo moj susjed kat izad mojeg bloga pronađe u trenutku ...pametan ...simpa ...ali mlad ...o jebote koji peh ...ali nadam se da ćemo se družiti bar glede muzike ...susjed ..sve ti je open ...ključ u tegli u kojoj je samo zemlja ...cvijet umro ...cigarete na stolu u kutiji ...uppaljači po kojekuda ...piće ....ccccc...nema ga osim nekih stupidnih sokova i cole ...žesticu nabavljam tebe radi ...komp znaš uplatii...samo da te upozorim ...malo ponekad šteka ...to je amanet od exa ...sve je kod njega štekalo ...pa i komp ...vidim da si se jutros ustao rano ...čula sam te da hodaš ...ja sam ipak  malo kasnije legla ...pa nisam tako aktivna kao ti ...i za dobrosusjedske odnose ...ostavljam ti miris dolce & gabbana crveni ...tu u sobi jer sam morala otići van s peseom da obavi svoje potrebe...i ostavljam ti ...ovo da ti svira dok švrljaš i istražuješ moj životni prostor ...btw ...pošalji zahtjev za prijateljstvo na fb ...ma bit ću ti rame za plakanje ...možda ti ispletem (naučit ću ) šal i rukavice za zimu ...kolače ne ne ...ne volim to raditi ...ali ima slastičarna pa ću kupiti ...a dotle ne diraj mi bountty čokoladicu ...uzmi snickers ili mars ....plizzz....

2 komentara:

  1. Susjeda Mirjana!!!!, ne mogu slati zahtjeve na fb 10 dana..tako kažu, neko me sjebo. 100% voli beatlese i eto ti blokade šminkerske!!! Al svratio sam do moje simpe susjede Mirjane :). Ključ sam jedva našao grrrr,dolce & gabbana crveni nije loš, u stanu svugdje tvoji tragovi a tebe nema. Pročitao sam poruku na frižideru. Hvala ti za ono (...simpa ...ali mlad ...) častim te pićem, tulumom i dobrim bluesom!!!!. 40 lagano kuca na vrata sve brže i brže...Susjeda sve slike si sakrila u stanu :(( koj ti je?, komp ti i ne šljaka nešto pa ga nisam puno dirao. Popušio sam cigaru, razmišljao di si nestala i šta radiš i onda nestao kao i obično. Sad me vidiš,sad me ne vidiš :). Susjeda Mirjana dok me ne odblokiraju šaljem ti moj mejl ardamax3@net.hr ili pošalji zahtjev. Večeras sam u vikendici i tamo me možeš naći. Ako svratiš do mene i naletiš na mačka Tobia zamolio bi te da mu daš jesti. krokice su u špajzi. Velika pusa...tvoj Rolić ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. P.S. Susjeda sad sam tek vidio naslov posta. Pa ako sam ja premlad kolko mi susjeda ima godina.. 70? ha ha ha ha. Ajde može i 70. Sad imaš bar susjeda koji će ti pomoći niz stepenice,skočiti do dućana i kioska, skuhat kavu,podignut poštu, odvesti te na glasanje...Ajde susjeda ja idem sad. Večeras ću biti negdje uštekan na netu ako me internet veza ne bude zezala...Pozdrav susjeda i nemoj se previše kotrljati ;)

    OdgovoriIzbriši