petak, 15. lipnja 2012.

panna cotta ...ili kako smo mi jebeno glup narod ...bitno je da ima strano ime ...


...da našeg naroda nema trebalo bi ga izmisliti...jebote svaki dan negdje pročitam ...sladoled s okusom panna cotte ...yogobella  s okusom panna cotte ...i ser kenj sve s okusom panna cotte ...a kako ja ne volim čitati recepte niti ih sakupljati ...pojma nemam što je panna cotta ...i danas dobijem sladoled kaže s  okusom panna cotte ...ajd ok ...mislim ja seljačina da je to neko egzotično voće ...pa kao eto može proći ...i ne da mi vrag mira odem na net da ja vidim što je panna cotta ...a što bi ja bila sad manje neuka nego neka kolačarica ...tj . ona teta što peče kolače ...i ukucam ja to panna cotta ...o jebote sveta panna cotta ...a to neka običnjara kuhana krema sa slatkim vrhnjem a la naš puding...samo piše... talijanska poslastica ....i to je to ...to je panna cotta ...misterij riješen ...ja presretna što sam naučila da je to nešto in...jebite se svi skupa sa panna cottom ...tamo neka dama piše da nije bila do tada oduševljena panna cottom ...ali bila je na meniju negdje u pizdi materinoj i jela panna cottu   valjda  sa šumskim voćem ...pa je sad postala luda za panna cottom ....i da ne popizdiš....a uz talijansku slasticu ...malo talijanske muzike ...kaj ne ...

2 komentara: