petak, 22. lipnja 2012.

...nemoj mi kvariti san...i ono malo što spavam ...ti pokvariš ...

...jebem ja takvo spavanje ...kud malo spavam tu se još pojavi onaj nepoćudni uvijek u nekoj stupidnoj svadljivoj situaciji ...pa se probudim ...pa zapalim cigaretu ...pa buljim u mrak ...pa onda znam...kad god mi dođe u snove da će se dogoditi neka neprijatna situacija ..ili neko sranje ...već provjereno ...danas je opet neki praznik...pa u ponedjeljak opet ...pa jebote  praznika valjda nema niti jedna država kao ova lijepa naša ...samo da se ne radi ...dakle ...praznik je ...vani tišina ...odjebali se kojekuda  na bazene ...jezera ...vani puše topli vjetar ...i službeno ...najslužbenije je počelo ljeto ...a moj la vie en rose ...u ..stanju mirovanja ...ma lažem ... u stanju ...totalnog raspada ...neka ...dakle ne dolazi mi u snove ...jer ako se još jednom pojaviš ...bit  će sranja ..ali koje ju sad ja napraviti ...kažu ..oprosti ...zaboravi ...ma zaboraviti nije problem ...ali s praštanjem nekako nisam na TI ...jebi ga... a niti ne želim praštati ...zašto bih ja uvijek bila ta koja nekome treba nešto oprostiti ...možda u neko drugo vrijeme i na nekom drugom mjestu ...jednom ...ili ...nikada ...

Nema komentara:

Objavi komentar