utorak, 5. lipnja 2012.

...ma susjed kat iznad mojeg bloga je simpa lik ...i zato neka ima tulume do zore sa svojim rolićima....

...e da...kat iznad mojeg bloga stanuje babylon room ...neki simpa lik koji sve zna o rolićima ...nemam pojma tko je...što je ...ali vidim da obožava roliće ...i tako ...danas neću biti zločesta ...neću biti vulgarna ...samo se javljam susjedu sa kata iznad ...i  mada nisam neki fan rolića...a on mi je ostavio u poruci predivnu laganicu ...valjda da smirim živce jer sam divljakuša...ovim putem ga pozdravljam...i ...susjed ...svrati slobodno ponekad ....tu ...jest da nije la vie en rose ...onako kako sam si ja zamislila ...ali ...čeka te uvijek cappuccino...cigareta...a naći će se nešto i za pojesti ...makar sladoled ...kolače ne pečem ...susjed ne znam i ne volim to raditi ...i neću ti lupati po stropu kad pustiš neku stvar na najjače ...samo ti uživaj ...i susjed...htjela sam staviti nešto od rolića za tebe ...ali ipak evo jedne laganice ...jer si mi dobar susjed ... i ne želim te izgubiti ....

4 komentara:

  1. Ohhhh susjeda svaka ti čast na lijepim riječima. Ugodno si me iznenadila :)))). A Tina?, Tina je uvijek moj favorit. Pronašao sam te i na fejsu ali još uvijek razmišljam dal da pošaljem zahtjev ili da ;). Nekako si mi sve više simpatična, vesela i otkačena istovremeno:))). Ako ti se neda čekati moj zahtjev ovdje me možeš pronaći :)). Bilo bi mi drago čavrljati s tobom ;).
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003750615607

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah da, skoro sam zaboravio...
    Drago mi je da svratiš koji put do mene :))). Ostavljam ti ključ ispod tepiha tako ako me nema slobodno se posluži. Kava ti je u špajzi,viski je u baru, led je u dubokom, gramofon je u dnevnom a cigare i pepeljara su ispod stola. Tvoj rolić :))

    OdgovoriIzbriši
  3. susjeda jesi ovo ti ili sam fulao?
    https://www.facebook.com/moja.butiga

    OdgovoriIzbriši
  4. susjed susjed ...kako si ti pametan ...cccc...upravo si me zaprepastio i otavio osupnutu ...jedva me netko pronađe ...a gle ...moj susjed rolić kat iznad ...pronađe me samo tako ...imaš li ti nadnaravne moći ili je to tek puka slučajnost mada u slučajnosti baš ne vjerujem...da da ..to sam ja ...tvoja ofucana susjeda kat ispod ...kiss za "bingo"

    OdgovoriIzbriši