petak, 8. lipnja 2012.

...a kad te krene ...krene te ...u pogrešnom smjeru ...

...uvijek je tako ...kad te neka pizdarija krene krene te ...dakako u pogrešnom smjeru ...pun mi je kufer kartaša ...jebenih krelaca koji misle samo kako da "okrenu" neku žensku ...nebitno tko je bitno je da je žensko ...onda ...pun mi je kufer ove sparine zagrebačke ...i ovog južnog vjetra ...jebote al sam postala čangrizava ...ja bi na more ...sada ...odmah ...u svoje oštro ...kraljevicu ...medveju ...opatiju ...bilo kamo od tih mjesta samo da nisam ovdje ...u ovoj učmaloj žabokrečini i među ovim jednim te istim facama ...izvedem psa van i bježim od svakoga da me nitko ne pita onako ljigi sladunjavo ...joj susjeda kak ste ....a boli ga k. jesi li dobro ...nisi ...jesi raspoložena ili ne ...i sanjala sam put prema moru ...starom cestom preko gornjeg jelenja...samo sanjala...i probudila se u svojem krevetu ...bljak...komp i dalje zajebava ...kupiti novi ...moram se raspitati koji ...a ovaj baciti u tri p.m...skupa s bišim vlasnikom istoga ...a zna se na koga se to odnosi ...e serem li ga ...nemilo ...fakat sam postala glupača ...e neću više ...ne mogu više ...hoću svoj život natrag ...svoja skitanja ...putovanja...svoje hotele ...svoje kamenčiće na plaži ...svoje krijesnice ...ako nisu sve umrle ono posljednje ljeto ...tamo u oštrom....one noći dok su se zvijezde sjajile  na tamnoj morskoj vodi...a ja plakala...

Nema komentara:

Objavi komentar