utorak, 12. lipnja 2012.

...e baš volim što kiša opet pada ...manje me jebe nostalgija za morem ...

...hehehe....već drugu  noć pada kiša ....a danas se okišilo i jutro ...i baš mi paše ...jer manje mislim na ljeto ...ustala prerano ...moram zubaru ...samo mrzim što moram izvesti tanga van...a on isto ne voli pokisnuti ..pas koji voli vodu iznad svega ne voli kišu ...sjebani smo oboje i pas i ja ...osjećam da imam glavu ..a da li što u njoj ne znam više ...probudila sam se s glavoboljom ...gledam na discoveryu  neku emisiju noću o mogućnostima uma ...pa sve mislim da li da ga vježbam ili ne ...zgodno je ...jer kaže lik ..ako doista želiš sve ...sve možeš ...e da...bila bi to satisfakcija za sve nevolje ...nakon onog gada ...da mogu sve i još čak i više ...susjed rolić nešto zakazao sa pisanjem o svojim rolićima ...cccccc...valjda su na izumiranju ...moram pogledati jel dodao išta novo o njima ....a do tada ...kiss...i laganica  instrumental za dobro jutro sebi ...kako samo postala sebična ...i zaboli me ...neka sam...los indios tabajaras ...amapola...to slušam u neke kišne dane ...

Nema komentara:

Objavi komentar