četvrtak, 28. lipnja 2012.

...čitati ili ne čitati...definitvino... ne!!!!!!...jer što si gluplji bolje prolaziš svugdje ...

...e da...kad se sjetim koliko sam knjiga pročitala u životu dođe mi da se upucam ...jer što mi vrijede sve knjige ovoga svijeta kad  svugdje bolje prolaze oni gluplji ..i nepismeniji ...koji zajeb ...očito sam rođena u krivo vrijeme na krivom mjestu i u krivom trenutku ...i bez one "pinke" sreće ...a što ti je potrebno za dobar život ...samo sreća ...koja je ugrađena u tvoj genetski kod ...a kod mene je netko sjebao ...i nije je uopće ugradio ...i sad sam genetski predisponirana za sve gadosti koje se nekome mogu dogoditi ...u svim segmentima ovog sjebanog života ...a sjeban je zbog te pogreške ...i mogu se slomiti od silne pozitivnotsti ...ali ne ide pa ne ide ...jebem ti sve ...što me nisu rodili lijepu ali  glupu ...udala bih se za nogometaša ...i živjela sretno do kraja života ...all of ma life ...za danas....tamo negdje na oblaku broj  9...

Nema komentara:

Objavi komentar