četvrtak, 24. svibnja 2012.

...zašto muškarci misle sam na jednu stvar kad upoznaju ženu ...sex....

...ne generaliziram ...ali uglavnom je točno ...kad muškarac upozna ženu odmah misli da joj je sex neophodan i nasušna potreba ...pa se nudi ...i kažu žene su radodajne ...kroz ovaj period samovanja koga god sam upoznala odmah je nudio sebe ...golog ...bosog ...i jadnog ...naš ženski mozak  ipak radi na nekoj jebeno drugačijoj frekvenciji ...jer kad upoznamo nekoga prvi trenutak nije nam na umu sex ...mi tražimo sasvim nešto drugo...a oni to nikada neće shvatiti ..ne da mi ne želimo i taj sex ..naprotiv ...ali  uz taj sex tražimo još malo nečega...onako ...ne one bljuatave  romantike uz zalaske sunca ...tražimo da na poslušaju ...i mi imamo nešto za reći ...al ne ...oni dritto  u glavu ...ako nećeš ti ...dat će druga ...sorry muškarci ...takvi mi niste dragi...i teško da ću se upustiti u neku vezu ...da vezu ..sranje ...jer kakava je to veza ako te vara on line ...kažu nije prevara ...ma jok ...nije ...ja sam još uvijek ona glupača koja misli ako voliš nekoga i ako on voli tebe ...drugi ti nitko ne treba ...jebeš mene...očito sam u pogrešno vrijeme rođena ...i onda tako ...klizne i suza niz obraz...

2 komentara:

  1. Pa dobro ne razmišljaju baš svi samo donjom glavom. Ima i onih koji razmišljaju prvo gornjom ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Za moju nabrijano tužnoj susjedi s gornjeg kata ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=QhwwCWkmYoc&feature=related

    OdgovoriIzbriši