srijeda, 2. svibnja 2012.

...tako je lako sve u teoriji ...a život je sasvim drugačiji ...i veze nema s teorijom ...

...lijepo si ja sve posložim u glavi onako kako mislim da bi bilo ok...a onda kad krenem u realizaciju istoga ...sve se sjebe ...jer ništa nije isto ...teorija je teorija ...a relizacija je sasvim nešto drugo ...tako da sam sad opet ne znam ni sama gdje ...na pola puta ...između dva daha ...i dalje pokušavam  izgraditi svoj la vi en rose ...jebi ga očito nedostaje pravi majstor ...a gdje naći pravog majstora ...to samo onaj odozgora zna ...a neće mi šapnuti ...vani se sprema oluja ...neka ...puše ...sijeva ...ma odlično ...volim to vrijeme pred kišu ...kada se oblaci navlače ...kada vjetar lupa prozorima ...kad se i ptice posakriju nekuda ...a luda  sto posto ...a tako sam volje  ž i v o t ....play adamo ...aline ...just for me ....

Nema komentara:

Objavi komentar