srijeda, 23. svibnja 2012.

...a koji mi kar bi da sam otišla s knjigom u krevet ...i zaspala...

...pa se probudila sjebana ...nervozna ...ljuta ...a kiša je i dalje padala ...i onda sam otišla malo na kartanje i uspela se posvađati na brzinu ...i otišla s kartanja i opet  mislim što pametno raditi ...sva kreativnost mi je u dupetu ...a ne glavi ...zbrljala sam neki ručak danas ...moram ...da ne moram teško da bih uopće ušla u kuhinju ...za sutra kažu kišit će ...pa ovo je gore nego u londonu ...kiša kiša kiša ...i onda ne budi nervozna ...a dodatno ...tristošezdest puta sam zvala doktora ...samo da mi pusti tablete ...i stalno je bilo zauzeto i kad sam već skoro odustala ...dobila konačno ...e pa dan je stvarno za popizditi ...a moja la vie en rose ...čeka negdje u zapećku ...danas mi se slušala ova pjesma ...ne znam iz kojeg razloga ...

Nema komentara:

Objavi komentar