četvrtak, 10. svibnja 2012.

fuck you ...forever ...B...


...jutros me tango probudio u svu zoru ...sjetila sam se i sve ti bliže i daljnje familije ...sorry ...odjebao si se ostavio  mi sva sranja ovoga svijeta na leđima ...i ..ma volim tanga ...ali pitaš li se ikada da li taj pas jede...da li piša ...da li bi trebao na kupanje ...ma zaboli te k ....za sve ...zar ne ...pa da kao onako usput doneseš vreću hrane ...ne bi ti rukica otpala a niti bi osiromašio ...zar  ne ...o jebem ti kako se ti olako odričeš svega...trebala sam to odmah shvatiti ...ali ne ...nisam ...i sad mi JEBENO ŽAO ... FUCK YOU  FOREVER B ...pa da bar sebi priuštim zadovoljstvo ...odlična pjesma riblje čorbe ...OSTANI ĐUBRE DO KRAJA....

1 komentar:

  1. Mora da te ovaj tvoj gadno povrijedio kada ovakva ljutnja izlazi iz tebe.

    OdgovoriIzbriši