srijeda, 30. svibnja 2012.

...fuck you B...again....iza tebe ostalo je sve nezavršeno ...i svaki dan neko novo neugodno iznenađenje ...

...rekla sam da ga neću više spominjati ..ali kako da ga ne spomenem kad se svaki dan dogogi neko novo sranje koje je ostalo iza njega ...o ne ne kažem ja da je on za sve kriv ...i ja sam ...ali otavio me je u gabuli do preko glave ...i boli ga kita ...što i kako sada ja dalje ...ma ima pravo ...neka je on sebi najvažniji ...samo ne za dugo...svaki zajeb košta ...mene ...najviše ...jer sam se ja najviše zjebala odabravši totalno pogrešnu osobu ...ili se on samo perfidno skirvao ...i prikrivao ...dok na kraju nije izašla sva njegova infantilnost do izražaja...a ja ...ma sredit ću se ja ...makar puzala ...i neka si ne misli da će mu život biti onaj moj famozni san...la vie en rose...a ne ...ne ...jer ...jer ...još mi dragi moj nismo sveli račune na nulu ....a doći će i taj dan...obećajem ti ...

1 komentar:

  1. E susjeda samo da te pozdravim....tvoj rolić :)))))
    Najavi se drugi put da stignem spremiti kolače i kavu ;)))
    Rolić Zvone

    OdgovoriIzbriši