subota, 19. svibnja 2012.

...da bog da ga voda odnijela ....u tri p.m....forever

...više stvarno ne znam što napraviti ...sve što je ostalo iza "onoga" čije ni provo slovo ne mogu više napisati ...je totalno sranje ...i gadarija...brrrr....i sad bi sebi opizdila šamar ...za svoj vlastiti izbor ...od svih koje sam u životu srela ...pa i na neki način voljela ...odabrala sam najgoru moguću opciju ..."NJEGA"...koji nije imao ništa...pa čak niti je bio moj tip...sranje ...jebe me ovaj kompjutor koji je njegova ostvavština ...jebe me to što sam u sranjima do vrata ...ma kojega vrata preko glave ...što se odjebao kurvanjski i ostavio mi samo brige ...što ne spavam normalno ...što on čuva svoje dupe ...e fakat nisam tip koji nekome želi zlo ...ali samo neka mu bude svaki dan kao svi ovi moji dani ...i svi slijedeći ....fuck you gade ...forever ...ma za tebe sam bila princeza ...a ti ...nitko i ništa...i to ćeš i ostati...ma koliko se kurčio naušnicom u uhu ...jadno ...pokušaj da se vratiš u mladost ...ili ...da fasciniraš neku novu budalu ...

1 komentar: