ponedjeljak, 23. travnja 2012.

...raditi shabby chic i decoupage ...ili sve poslati u p.m...i ne raditi ništa ...

...danima me već proganja da li raditi ponovo shabby chic i decoupage  ili nešto treće ...ili sve poslati u  p.m. ..i ništa ne raditi nego onako ...čitati ..kartati ...jebati mačku mater...ima li smisla uopće više išta kreativno raditi ili ne ...kome ...sebi ...za dušu ...i poklanjati ...toliko je toga napravljeno ...volim  to raditi ...ali ne vidim uopće svrhu ...a u čemu više ne vidim svrhu s tim mi se ne da niti baktati...o znam ja svašta ...samo me sjebalo sve ovih zadnjih mjeseci ...pa nisam ni za što bila ...pa sam eto kao vegetirala ...gledam žene i njihove hobije ...štrikaju ...vezu ...šivaju ...rade nakit ...slikaju ...pišu ...pa  me onda uhvati nekakav bijes ...što je meni da ja isto sve to više ne radim ...zar me je onaj kretenčina toliko ubio u pojam ...da ne vrijedim ništa...i onda sam shvatila ... k o n a č n o ...da će te netko uvijek kritizirati ...kao što ćeš i ti njega ...i da se na sve te kritike i tuđa mišljenja o sebi ne treba obazirati nego ići dalje ...a te seronje i nebitne likove ostaviti na margini ...ili odjebati zauvijek iz glave ...dakle ...rezime ...radit ću ...pa makar i za svoju dušu ...da zaposlim ruke i um ...i ponovo potražim  ključić onog koferića  u koi sam zaključala svoj la vie en rose ...e sad ...treba otići po boje ...lakove ...šmirglove ...i početi sve ispočetka ...pa sretno mi bilo ...odfrljiti muziku i pustiti mašti na volju ...

Nema komentara:

Objavi komentar