srijeda, 25. travnja 2012.

...mrzim facebook...i svaki dan odlučim izbristi profil ...i ne izbrišem ga ...

...ujutro uz jutarnji cappuccino i prvu cigaretu odlučim ...izbrisat ću se sa facebooka ...što je to uopće ...koja mu je svrha ...čemu služi ...meni osobno s njim kao i bez njega ...i tko su ti prijatelji na facebooku ...neki virtualci ...kao i ja ...i kako ja njima mogu biti prijatelj  ili kako oni meni mogu biti prijatelji ...po čemu ...po stavljanju sličica jedni drugima na zid ...ili po postavljanju muzike ...i tako opet ga ne obrišem ...i istu glupost napravim ...isto postavim sličicu ili nešto sa you tube.a...i odgovorim tim virtualnim prijateljima ...pa jebo te život ...takav  u vakumu ...nigdje ...a stvarni život nenadjebivo brzo prolazi pored mene ...ma zajebi sestro taj facebook ...obriši profil ...zaboravi te koji su ti virtualni kao prijatelji ...oni te se kao i ti njih nećeš sjetiti vjerojatno nikada više...po čemu da jedni druge pamtimo ...kad se nismo ni u oči pogledali ...eto ....sutra je srijeda ...prolazi april ...danas se ispadala kiša ...mirišu jorgovani...zumbuli ...forzicije ...procjvetala i magnolija ....a ja ...i dalje ...čekam ...svoj la vie en rose ....i potražiti nove prijatelje u ovom stvarnom životu ...

1 komentar:

  1. i ja nikako da obrišem to sranje od facebooka. a samo me svi sve više nerviraju sa svojim glupavim statusima i lošim odabirom muzike...

    OdgovoriIzbriši