utorak, 3. travnja 2012.

...april u zagrebu ...vjetrovito...oblačno...prohladno ...bljak...

...čekala sam ovaj mjesec...proljeće ...ma figu ...bilo je ljepše prošli mjesec i toplije ...kreativnost mi je na nuli ...nikako da počnem nešto kreativno raditi ...uopće nemam inspiracije ...kao da je otišla ...prošle jeseni ...nekuda odselila ...a moram početi ...ma što moram...ne mora se ništa ...koja sam ja glupsa ...zašto bi nešto uopće morala ...kad se mora onda nema nikakvog  efekta ni u čemu ...neka dođe samo po sebi ...tango i ja bili vani ...a vani prohladno ...puše neki proljetni vjetar ...nije neki la vie en rose ...trenutno ..a i kolebam se u vezi V...nešto tu nedostaje ...neka kemija ...neki touch ...onako da te ponese ...a meni svejedno ...ali neka...baš kad se budem najmanje nadala ...znam ...uletjet će netko ...onako iza ugla ...čitala sam danas malo postove...svatko živi neki svoj život ...dobar ...loš...uglavnom osrednji ...a najgora opcija  je osrednjost i ravodušnost ...ej ...probudimo se ...prošla je zima ...i budimo življi ...usrkos tome što je poskupio benzin ...struja ...voda ...sranje ...etc ..etc ...

Nema komentara:

Objavi komentar