subota, 3. ožujka 2012.

...zašto sanjamo blesave snove ...a k tome svjesni da ih sanjamo ...ili ti lucidni snovi ...što nam trebaju reći ...

zašto sanjamo te lucidne snove ...noćas sam sanjala toliko stvarno i znala sam da sanjam i nastavljala sam i dalje sanjati ...onda sam se probudila i toliko je sve bilo stvarno ...jebeš freuda ...junga...froma & co....kad sve to pročitaš opet ne znaš ništa...ne vjerujem u babske sanjarice kao ni u horoskope ...najbolji ikada pročitani horoskopi su oni u kauflandskom reklamnom materijalu...ma to je bajka ...to je to ...što bi nam se svima trebalo događati ...samo lijepe stvari...a ne ono ...o bolestima ...besparici ...dakle sanjam ja ...i probudim se ...zapalim cigaretu ...negdje je pola tri ujutro ...ja budna da budnija ne mogu biti ...sve oko mene čudno ...mrak...i razmišljam ...o tome snu...i kako ga protumačiti s kojega aspekta da krenem ...da li je to arhetipski san ...ili nešto što mi nedostaje u realnom svijetu ...da li je to nagovještaj budućnosti ili neka poruka kako bih trebala postupiti ...danas mi se cijeli dan vrti taj film u glavi ...a blesavog li sna...ili nije blesav ...tako da sam danas nekako sjebano tužna ...a kao neke dane pucam od sretnosti i veselosti ...hm...moram se baciti malo na proučavanje snova ....i početi ih zapisivati ...kao i neku noć kad sam sanjala nečiji mobitelski broj ...jebi ga možda je bio važan....ili je negdje pohranjen u mojoj memoriji ...a ne mogu ga  se sjetiti...da...i dok pokušavam sagraditi svoj la vie en rose ...muče me brige još i oko tih snova ....o jebo ja život i san ...sve je to tako ispremiješano ...i zapetljano da jedno od drugoga ne možeš odvojiti ...da...tako sam se sjetila i jedne davne davne pjesme..koja budi nostalgiju ...na neko drugo vrijeme ...i druge ljude ...i mene ...drugačiju ...

1 komentar:

  1. zadna ponuda od 6 do 7 sam on-line...cijeli dan danas cekam da se ukazes...tebe nigdje ko gospe u medjugorju......

    OdgovoriIzbriši